VIGTIGT! Fælleshuset

Velkommen Fora Grundejerforeningen Højvangen Beboer-til-beboer VIGTIGT! Fælleshuset

Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  SlettetBruger 2 år, 9 måneder siden.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter

SlettetBruger
    Deltager

Hej Alle

Jeg har besluttet, at stramme gevaldigt op, i forhold til leje af fælleshuset. Det vil sige, at hvis der mangler enten lejekontakt eller leje + depositum på 9. dagen, så bliver hele reservationen slettet helt! Man skal så starte forfra med ny booking.
    Jeg har været overbærende og ladet folk få ekstra “snor”, men det stopper nu, det blev til sidst uoverskueligt.

I forhold til tilbage betaling af depositum, så kigger jeg i fremtiden på det, søndag aften i hver uge. Dette betyder så, at der burde max. gå en uge, for depositum er returneret på jeres konto.

Der ligger et par reservationer, hvor tiden er overskredet, hvor jeg enten mangler det ene eller det andet. Hvis jeg ikke har dem senest onsdag inden kl. 20, så bliver det slettet og hvis der er betalt depositum og leje, vil dette blive returneret.

Med venlig hilsen

Kim Baad-Bakkendorff, Højvangen 85
    Fælleshus administrator

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.